fredag 6. mai 2011

Mitt festbord

 Jeg fikk lyst til bli med på nib sin utfordring denne månden,  og har laget et lite 17.maibord. En forsmak på hvordan det blir hos oss på nasjonaldagen.  
 Jeg synes det er veldig morsomt å sette sammen sånt som dette, og fremover mot 17, kommer det nok flere innlegg av denne typen.
 Bordet er kanskje litt mer for de minste,men 17.mai er jo barnas dag, så en liten "takk for at du kom-gave"  hører med.
Og drikke i norgesglass
 Popcorn i kremmerhus, og hjemmelaget marshmellowskjærligheter.


Så her er mitt bidrag til festbord denne gangen.

Vi er godt spredt denne helgen. Barna er med farmor og farfar på tur, og jeg skal en rask tur til Danmark med mamma og lillebror for å være med i konfirmasjon, mens Vegard blir hjemme for å passe huset og løpe sentrumsløpet.  


Håper alle får en fin helg.


15 kommentarer:

  1. Så stilig! Likte spesielt godt popcorn kremmerhusene. Mulig jeg stjeler den ideen til neste barneselskap.
    Ha en fortsatt god helg!

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint og kreativt bord:) Jeg likte så godt det du gjorde med norgesglassene, det var både morsomt og veldig sjarmerende :)

    Lykke til og ha en flott helg:)

    SvarSlett
  3. Wow, så kreativ du er! Fikk litt sånn gamle dager følelse. Kjempestilig :O)

    Lykke til og god 17. mai feiring :O)

    Carina :O)

    SvarSlett
  4. FANTASTISK!

    HER var det mange skjønne og NYE ideér.

    "Drikke i norgesglass" er det skjønneste
    jeg har sett på lenge. HERLIG!

    Jenta mi hadde garantert måpet av begeistring!

    H U R R A <3

    SvarSlett
  5. HURRA, dette var kult! Nå ble jeg inspirert til å finne på litt mer enn flagglys og trøndersodd på nasjonaldagen :)

    Takk for titten!

    SvarSlett
  6. Fantastisk fint alt!
    Ble inspirert og gleder meg til neste barne bursdag allerede hi, hi.
    Lykke til i utfordringen.
    Legger meg til som følger på den fine bloggen
    din ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Så inspirerende og fint bord, ikke noe sånnt helt vanlig liksom. Kreativ du, la meg til som følger jeg også;O)
    Ha en strålende helg

    SvarSlett
  8. Så fint dette var :) Blir sikkert så koselig å komme til deg på 17 mai.

    SvarSlett
  9. Superfint og veldig kreativt!
    Ønsker deg lykke til i utfordringen og en god helg:)

    SvarSlett
  10. Hei på deg, jeg fant bloggen din i dag på NIB, så fantastisk fint bord du har laget. Krysser fingre for deg;) Legger meg til som følger her også jeg, for her var det masse fin inspirasjon. Hilsner fra Wilhelmines blogg.

    SvarSlett
  11. heldige gjester. Dette så utrolig koselig ut! må jo bare følge bloggen til en som kan finne på noe slikt:)

    SvarSlett
  12. Ser fantastisk ut! Hjemmelagede slikkepinner? Har du i så fall en oppskrift?

    SvarSlett
  13. Så kreativt, anderledes og koselig!
    Stilig var det!

    Ønsker deg en fortsatt fin uke med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  14. Så festlig arrangert bord! Likte alt sammen kjempegodt! Supersøte de hjemmelagde kjærlighetene. Har du lyst til å dele oppskriften?

    Ønsker deg en glad onsdag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  15. Sååå utrolig fint bord og fin blogg, legger meg til som følger :-)))

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...